Blogia
HOY ES VIERNES

[pre ps4] The Battle of Polytopia hack app podtitul Idle Turn Based War Game

⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

🔁 Creator Midjiwan AB The Battle of Polytopia hack generator

↟↟↟↟↟↟↟↟↟↟↟

 

 

Žánre - Dobrodružstvo. Zariadenie - Apple iPod. Hral som Polytopiu (supertribes) na niekoľko rokov, je tu len niečo, čo ma privádza späť. Zakaždým, keď hrám, vždy snívam o tom, že sa moji priatelia rozdrvia v zápase, aby som predviedla svoje schopnosti, ale to nie je možné. Multiplayer v tejto hre je zablokovaný za mzdovou stenou, áno, tam je zadarmo "pass a hrať", ale to len spomaľuje zážitok a nie je veľmi príjemné, keď sa snažíte skryť svoju pozíciu pred svojimi priateľmi. Rád by som videl multiplayer sa stal bezplatnou vlastnosťou, a ja chápem dôvod, prečo to môže byť zablokovaný, pretože ste chlapci sú malé spoločnosti a potrebujete nejaký druh príjmu, ale stále mám pocit, že by to pomohlo komunite sa veľa. príbeh - Bitka o Polytopiu je strategická adventúra. Je to hra o vládnutí sveta, boje proti zlým AI kmeňom, objavovanie nových krajín a zvládanie nových technológií. titulky - Idle Turn Based War Game. 2.9.2016. v aplikácii - Aquarion.

 

 

[pre ps4] Bitka polytopie.

0 comentarios