Blogia
HOY ES VIERNES

Hack mod patch Call of Duty: Black Ops Zombies exploit kjøpe rabatt enhet Iphone kjøpe 100.000 poeng 101

Language English Call of Duty: Black Ops Zombies hack generator

 

 

Ipod / sjanger - Eventyr / versjon Notater - - Lagt til Air 2 kompatibilitet / 9857 stemmer / Størrelse - 839,49 Megabyte / Gjennomgang - Jeg elsker dette spillet, jeg liker virkelig hvordan du setter konsollspillet ditt i et bærbart spill for ios omg SOOOO AWESOME 😎 !!!!! uansett, jeg elsker dette spillet og jeg rangerer det 5/5 !!! Buuuuut .... Noen ganger når jeg prøver å bli med på et spill (på nettet), vil det si noe som å bli med på rommet, så feil på sammenføyningsrommet! Og det vil ikke conect ... og whent det conect jeg kan ikke høre andreplayers og det sier ikke det snakker (det ville si at navnene over tgem si si snakker om de r) jeg vet ikke om de ikke har den riktige mikrofonen eller wat ikke men plz fikse dette. Jeg elsker det uten miltiplayer .... men for å være ærlig ... jeg liker det virkelig til / Publiseringsdato - 2011-12-01.

0 comentarios